تخفیف ویژه 10 درصدی بازدیدکنندگان وب سایت برای تمام خدمات کلینیک کد تخفیف : drsadeghioff10 (جهت بهره مندی از تخفیف به کلینیک مراجعه و یا تماس بگیرید )

سینوس لیفت چیست

(کلینیک دندانپزشکی دکتر الهه صادقی)

سینوس لیفت

سینوس ها فضایی هستند در داخل استخوان های صورت، سر، پیرامون بینی و چشم که در حالت طبیعی سینوس ها مملو از هوا بوده و به وسیله یک لایه مخاط پوشیده شده است. بهتر است بدانید که سینوس ها از طریق یک کج راه باریک به بینی مرتبط می شوند و از طریق این راه ترشحات خود را برای دفع به بینی می ریزند

سینوس لیفت چگونه انجام می شود :

1_ این جراحی به راحتی از طریق داخل دهان و با تزریق بی حسی موضعی و بدون درد و انجام می شود

2_  پس از کنار و بالا زدن غشای سینوس پودر استخوان و مواد پیوندی در محل قرار داده می شود

3_ سپس بعد از پوشانده شدن با یک غشای مصنوعی محلی برش خورده است بخیه می شود

4_ بسته به میزان تحلیل استخوان می توانیم ایمپلنت را در همان جلسه یا ۶ ماه بعد (پیوند موفقیت آمیز استخوان) در محل مورد نظر قرار دهیم

چه افرادی به جراحی سینوس نیاز دارند :

1_ افرادی که به دلیل بیماری پریودنتیت دچار ریزش استخوان شده اند

2_ افرادی که استخوانشان به دلیل ریزش دندان ساییده و کوتاه شده است

3_ افرادی که به طور طبیعی حفره بزرگ سینوس یا استخوان فک نازک دارند

4_ افرادی که استخوان فک آن ها قبلا از مشکلاتی مثل ضربه یا تروما یا کشیدن دندان سخت آسیب دیده است

چه زمانی نیاز است است تا سینوس لیفت انجام دهیم :

سینوس لیفت زمانی انجام می گیرد که ارتفاع استخوان کافی در فک بالا وجود نداشته باشد یا سینوس ها بسیار به فک نزدیک شده باشند، که در این صورت نمی توان کاشت ایمپلنت را انجام داد

در صورت مشاهده علائم زیر بعد از جراحی سینوس حتما به پزشک مراجعه نمایید :

1_ توجه داشته باشید که اگر درد با گذشت زمان کاهش پیدا نکرد و همچنین اگر تب کردید به پزشک مراجعه کنید

2_ هرگونه تورم یا دردی که با گذشت زمان بدتر می شود، به یاد داشته باشید که تورم و درد یک تا دو روز پس از انجام عمل سینوس باید بهبود یابد

3_ ممکن است حس کنید که مواد استخوانی از جای خود خارج شده و موجب خونریزی بینی شما شده اند. در این صورت حتما با پزشک مشورت کنید

هزینه جراحی سینوس لیفت :

هزینه جراحی سینوس لیفت با توجه به نوع جراحی انجام شده و همینطور وضعیت دندان‌ های بیماران ممکن است در هر کلینیکی متفاوت باشد. بنابراین برای داشتن اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید